"Och egentligen är det okej med mig"

2014-05-04 @ 21:29:00
 
 
Är det någon gång då tankarna snurrar lite extra mycket så är det efter att ha lyssat till Håkans textrader. Rakt på, varje gång, och det finns nog fanimej ingen som är så bra på att sätta ord på känslor som han är. Håkan är utan tvekan världens bästa medicin när jag känner mig lite vilsen och ensam. För två år sedan satt jag och höll för öronen såfort hans låtar spelades högt hemma och nu finns det inget jag tycker bättre om än att lyssna gång på gång till samma låtar. 
 -
"Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid"
Hittills till "Och egentligen är det okej med mig"





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: