Märklig människa

2014-05-08 @ 23:53:00
 
♥ Jag har någon sjuuuuk tvångstanke att jag måste räkna antalet sushibitar om någon lägger upp en bild på sushi på blogg/instagram/facebook typ endast för att få en uppfattning om ifall jag äter mycket eller lite när jag äter sushi. Jag har kommit fram till att det vanligaste nog är att folk äter typ 10-12 bitar och jag brukar landa på ca. 14. ÄLSKAR SUSHI!! Skulle typ kunna leva på sushi om jag var tvungen att äta samma mat livet ut, varje dag.
 
♥ Ett utav mina mer udda intressen är att följa med pappa när han handlar (om jag inte har annat viktigare för mig) Mest för att jag vet att jag kan övertala mig fram till en massa prylar som jag annars inte hade pallat lägga pengar på/ fixa på egen hand. Hahaha alltsåååå mmm. Tjänster och gentjänster eller vad säger man. Kommer liksom alltid hem med något nytt, winwin. 
 
♥ Jag tycker inte alls om att äta frukost på vardagar, och generellt egentligen. Sker kanske några enstaka gånger under ett år, men jag kan räkna de gångerna på ena handen liksom. Mår bara riktigt dåligt av tanken på att stoppa mat i munnen innan typ 8 på morgonen. Har därför inte käkat frukost regelbundet sedan typ lågstadiet. Däremot har jag inga problem alls med att vakna på helgmornar och typ trycka i mig chipsen som är kvar från kvällen innan och dricka ett glas cola. No probs. Haha fy vilken sorglig jävla människa jag är. 
 
♥ Jag är världens envisaste människa. På riktigt. Jag tillåter aldrig mig själv att ha fel, och det har jag aldrig heller. Håller mig oftast ifrån argumentationer där jag inte har några belägg för mina åsikter just för att jag vet att jag bara kommer "förlora". Jag och Alva brukar alltid hamna i situationer då vi blir sura på varandra för att den ena av oss vägrar ge sig och istället blir det typ "men du fattar ju inte ens vad jag menar" eller "men du är fan efterbliven" hahah. Moget. När någon påstår att jag har fel så blir jag sjukt bitter. Men är inte alls långsint och kan släppa det ganska fort, vilket ju är skönt.
Hittills till Märklig människa





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: