Lurre

2014-05-08 @ 20:02:19

Mötte tjejerna efter NP för en lunch på Dellan. Mysigt och alltid lika härligt att catcha upp med dom. 

Vi snackade som vanligt lite om "nya" klasserna och allt sånt där som fortfarande känns väldigt ovant, iallafall för mig, även såhär nio månader senare. Jag har nog haft ovanligt svårt att vänja mig vid tanken av allt nytt. Nu har jag såklart insett att det som är nu är det "nya" och som jag har skrivit förut så är jag väldigt nöjd med min gymnasieklass. Åtminstone så älskar jag de som jag dagligen umgås med och resten kan vara härliga till viss del. Vissa fungerar man bättre med och så kommer det alltid att vara med allt.

Osammanhängande inlägg men jajaja.
Hittills till Lurre





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: