Looking forward to

2014-05-21 @ 20:41:00
 
NÄSTA HELG (29e) - Då ska jag och Alva till Gotland och ba leeeeva liveeeet vaaaa! Kommer så lägligt, och ska bli så skönt att komma iväg från Värmdö och alla ansikten som man ser så ofta på bussen eller i skolan. NÄ vi ska sola, gå på stan och äta glass heeeelatiiiin. 
 
FUCKING SKOLAVSLUTNING (11e juni) - Behöver jag utvecka detta? 1 av 3 år avklarade och det känns helt jäkla underbart!! AAHHHHSÅÅ gymnasiet var lite mer krävande än vad jag trodde så det ska bli skönt med ett lov på 10 veckor så att jag ba kan få leva och jobba och sola och allt. 
 
MIN FÖDELSEDAG (19e juni) - Sjutton. Ett år kvar som barn och jag har lite panik över själva tanken på att jag sakta men säkert måste "växa upp" efter det året. Fan då. Pappa sa precis att min farmor har satt in pengar på mitt bosparande, man ba eeeeehhh aaa okej, haha, eeee mm. Nej jag vill vara barn hela livet ändå. MEN fest och presenter och allt sånt nice. 
 
För övrigt väntar en riktigt lugn sommar hemma på Värmdö. Ingen utlandsresa osv. bara en massa jobb i flera veckor och umgås med mina fina vänner. 
Hittills till Looking forward to





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: