Surr

2014-03-20 @ 22:50:00
 
Två bilder från våran inspark och det enda jag kan tänka på är hur jag går från att se aslyckig ut till att se skiträdd/jätteskev/uttråkad ut (ser för övrigt inte ens ut som mig överhuvudtaget på den bilden) + Alvas ständigt återkommande, fina handpose.
 
Mmyaha, så var det helt plötsligt helg sådär bara och mitt liv är, precis som alla dagar tidigare, fortfarande totalt jätteointressant (= inget att blogga om). Hoppas iallafall att ni uppskattade podden från tidigare idag, jag är nämligen astaggad på att få fortsätta snart för jag har en massa idéer i huvudet som behöver få komma ut.
Får se när nästa blir. Kom gärna med förslag på ämnen sålänge! Nu ska jag ner och göra en kopp teeee.
 
Tjilivippen på er!
Hittills till Surr





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: