Såja

2014-03-19 @ 22:18:00
På banan igen!
Åtminstone så känns inte allt fullt lika hopplöst längre, även om bussresorna till och från skolan på dagarna fortfarande går åt till att gissa mig till hur sannolikt det är att jag får F i diverse ämnen till sommaren (Ungefär väldigt, vädligt sannolikt tror jag) Hur som helst, imorgon får jag helg efter skolan dessutom eftersom alla mina lektioner på fredag är inställda eller flyttade. 
 
Idaaaaag har jag hunnit med ett studiebesök och en jäkla massa matteplugg som egentligen inte ledde någon vart vid närmare eftertanke (Bra där!!). Imorgon kaaanske jag och Alvan ska sätta oss ner och göra en pod under vår långa håltimme, så i bästa fall hamnar den på bloggen om några dagar skulle jag tro. 
 
Hittills till Såja





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: