Myeah

2014-03-29 @ 03:10:00
 
Om några år hoppas jag att jag är beteendevetare, rollbesättare, stylist eller författare fast allra helst en crazy jävla blandning. Så många bollar i luften som möjligt. Sen vill jag flytta till Göteborg, kanske bara för ett år eller två. Jag vill resa och inte bara till turistorter och huvudstäder. Kanske till och med backpacka, även om det känns så jävla avlägset och alldeles för läskigt vid närmare eftertanke. Jag vill vara ekonomiskt oberoende under tillräckligt lång tid för att kunna köpa i princip vad som helst utan att det skulle synas som märkvärdigt på kontot. Sen vill jag stanna upp någonstans, bli tillsammans en kille identisk med Jesse Williams och få söta barn som jag kan hitta på kodnamn för och skriva ut på min halvt anonyma blogg, om nu bloggar fortfarande existerar på 2030-talet vill säga. Men först ska jag leva ut de påbörjade jobbiga tonåren till fullo och njuta av mitt "icke krävande" liv som studerande ungdom i detta, inte alls, ångestfyllda men ack så spännande samhälle. Det är okej att drömma. 
 
Godnatt!
Hittills till Myeah





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: