Hybris

2014-03-20 @ 00:17:00
Hur kommer det sig att vissa människor har så fruktansvärt mycket hybris? Att de ständigt orkar känna ett behov av att synas och höras och hur självsäkerheten skriker "jag bäst på allt i alla lägen". Jag undrar vad som ligger bakom egentligen. Bekräftelsebehov eller helt enkelt bara ett förjävla bra självförtroende? (på gott och ont såklart). Förstår inte hur de kan leva med sig själva iallafall. Det skapar verkligen bara irritation hos mig, och någon större respekt för dessa människor existerar iallafall inte i mina ögon. I really don't get whyyy! So provocative. Någon som kan ge mig en konkret teori? 
Hittills till Hybris


Anonym

Jag skulle anta att det istället för självsäkerhet är osäkerhet och man söker bekräftelse hos sig själv och andra! äsch vet inte heller haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: