-/-

2014-03-07 @ 23:16:00
 
- Jag är alldeles för beroende av Coca Cola. Jag skulle nog kunna klara mig utan det mesta som är onyttigt, på lång sikt, men cola är så svårt för mig att dra ner på och det är det enda jag egentligen inte vill behöva klara mig utan.
 
- Jag vill mer än något annat dra till Göteborg och kolla Håkan i Juni. Alltså verkligen, verkligen. Det skulle vara den perfekta starten på sommaren. 
 
- Jag har helt och hållet tappat hoppet om skolan nu efter jag har börjat gymnasiet och motivationen ligger i botten. Sjukt tråkigt och jag önskar att jag verkligen bara kunde ta tag i det och ändra inställning men det är inte så enkelt för mig. 
 
- Utöver Håkan så är jag en sucker för alla Näääk (och Nimo)'s låtar. Det är oftast "Näääk Vem?" eller "Mannen Utan Mask" som spelas i lurarna på bussen på mornarna. Kanske sjukt otippat med tanke på vad jag har för värderingar osv. kring sånt som ofta förekommer i hans låtar (Haschhhh och gräs t.e.xxx. Usch, usch.)
 
 
- Den här sommaren vill jag bara jobba! (Konstigt nog) Har inget sug alls på att åka bort, knappt ens med tjejerna. Jag vill lägga undan pengar och åka någonstans nästa sommar, med bättre framförhållning. Hade dock varit fett att gå på Bråvalla(!!)
 
- Jag beundrar alla som bara tar tag i saker och ting som om det vore ingenting. Träning till exempel. Jag har sjukt svårt att upprätthålla en rutin och tvivlar alltid på mig själv, därför hinner det skita sig innan jag ens har kommit igång. Skulle behöva ett ordentligt pepptalk varje morgon innan jag kliver upp ur sängen. 
Hittills till -/-





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: