Blandat trams

2014-06-25 @ 21:24:00
 
- Jag har ett stort ärr vid bröstet, som man kan se på bilden.
Blev riven av en katt när jag var yngre och yaaaa så gick det som det gick liksom.
 
- Jag fick flest C i kursbetyg i ettan.
Ligger nog väldigt mycket i medel, möjligtvis under, om man ser till poäng hittills.Får kämpa på bättre nu i tvåan.
 
- Jag är sjukt dålig på att planera ekonomiskt.
Jag har ingen plan alls rättare sagt. Finns det pengar så spenderas dom asap. 
 
- När jag har tagit studenten skulle jag vilja bo ett år i Australien.
Jobba och bo nära stränder i exotisk miljö. Hade varit sjukt coolt. 
 
- Jag stör mig lätt på andras beteende
Jag tycker att vissa grejer borde vara självklara, till exempel hur man hanterar situationer på rätt sätt och hur man agerar gentemot andra. När det bryts mot oskrivna regler typ.
 
- När jag har ljust hår vill jag ha mörkt hår och när jag har mörkt hår vill jag ha ljust hår igen.
SLUTA UPP NU MÄNNISKA. Mm, fast jag är ändå helt OK nöjd för tillfället.
 
- Jag får obehagskänslor när jag läser på bloggar om räknande av kalorier och all smalhets. Att folk kan vara så blinda för vad som är sunt för kroppen. Mat är något man bör få i sig. 
Hittills till Blandat trams





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: