Svag hjärtattack

2014-07-29 @ 22:56:00
 
Börjar närma sig läggdags för min del. Upp och jobba är det som gäller imorgon efter två dagars ledighet, men som tur är jobbar jag bara fram till torsdag och sen är jag ledig igen. 
 
På tal om rubriken så satt jag och Hampus och kollade på teve när det prasslade till i vardagsrummet. Vi kollade på varandra och konstaterade att det säkert var råttan (ibland låter det nämligen som att en råtta springer i väggarna hos oss). Sedan börjar det låta högre ungefär som om att den här råttan skulle vara typ en muterad råtta med gigantiska klor typ. Så vi börjar krypa längre upp i soffan tills jag inser att det som låter är en nattfjäril som har flugit in i våran rislampa. Japp. Så var det med det. 
Hittills till Svag hjärtattack





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: