Sänggavel-projekt

2014-07-28 @ 17:58:00
Om några veckor ska jag byta säng och ta över min farmors gamla som hon inte vill ha längre. Enda skillnaden mellan den och den jag har nu är att ryggen är höj och sänkbar. Lika bred är den iallafall. Egentligen byter jag mest för att jag har tröttnat så mycket på den jag har nu och för att jag då kan sätta igång med något slags projekt som innefattar en sänggavel. Jag har alltid velat ha en sänggavel i sammet och just nu funderar jag mest på vilken färg jag ska ha. Om jag ska köra det safe och hålla mig till beige (EEEEH så tråkigt) eller om jag ska ha någon fin gammelrosa/puderrosa. Huuuuur som helst, så blir det nog så fint när det är klart!
Hittills till Sänggavel-projekt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: