Måndag känns som Tisdag

2014-07-07 @ 21:18:00
 
Slängde ihop den här bilden i eftermiddags, ska ha den på mitt nya bankkort minsann. FÄNCcy!
 
Har jobbat idag och ska göra det resten av den här veckan, eller ja, alla dagar minus fredag och söndag. Efter jobbet mötte jag upp pappa för att ta hand om ärenden på banken samt handla lite grejer. Riktigt jävla bra väder har det varit idag och samvetet mår ju inte helt okej nu när jag faktiskt har tillbringat största delen av dagen inomhus. Imorgon däremot har jag lovat pappa att följa med ut med båten under dagen. Ska sola som fasen! Tro det eller ej men jag har inte solat en enda gång hittills i sommar. Blekast av alla i slutet av sommaren? Skulle faktiskt inte förvåna mig ett dugg.
 
Juste! Fick en fråga om skorna på bilden i detta inlägg. Kan säga så mycket som att jag inte har någon aning om vart de är ifrån eftersom det inte är jag på bilden. Tyvärr!
Hittills till Måndag känns som Tisdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: