Lugnt

2014-07-22 @ 19:33:00
 
Sitter hemma i soffan helt ensam med huset för mig själv. Familjen är på olika håll och jag jobbar och måste hålla mig på Värmdö. Har börjat tycka att det är så tråkigt att vara själv nu när jag har hängt så mycket med Calle, även fast jag har tjejerna. Det blir inte riktigt samma sak! I övrigt så tycker jag att den här sommaren har varit så jävla tråkig så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har liksom bara jobbat i princip och när jag inte gör det så ligger jag i solen på framsidan hemma och lider av värmeslag. Ni hör ju själva. Bloggen har jag egentligen all tid i världen för men jag känner att jag hellre gör nada och låter bloggen vila tills jag har något kul att blogga om.
 
Nu ska jag laga middag, sedan fixa lite här hemma och därefter ha Geordie Shore maraton. Jobbar imorgon, sedan är jag ledig fram till lördag. 
Hittills till Lugnt


Anonym

Hej! Såg att du hade beställt från tobi.com för ett tag sen, och undrar om du är nöjd med deras produkter? Är sugen på att beställa något själv men skulle vilja veta om det gick bra och smidigt med leverans, och hur kvalitén är osv. Tacksam för svar!

Svar: Hej! Ja det stämmer bra :) jag har beställt därifrån vid två tillfällen och har varit nöjd både gånger. Upplever storlekarna som aningen små, jag hade egentligen behövt gå upp 1 storlek mer än min vanliga. Har sluppit tull båda gångerna och sådär vilket är skönt. Kvalitén är vad jag kan säga so far bra, inget anmärkningsvärt. Leveransen har legat på mellan 1-2 veckor, alltså helt okej. Tobi är lätt en av favoriterna!
emaols.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: