6

2014-07-29 @ 16:45:00
Jag har ett omättligt behov av kläder. Det finns ingen gräns för vad som är "för mycket", och absolut ingen mental spärr i mitt huvud som talar om när det är dags att hålla hårt i pengarna. 
 -
Jag vill så gärna komma igång och skriva på en bok, men jag har inte riktigt tålamodet och skulle inte klara av tanken av att ha ett projekt igång där det inte finns något klart slut. 
 -
Mitt pigment den här sommaren har varit utöver det vanliga. Det har inte krävts mycket alls för brännan att byggas upp och för första gången känner jag mig iallafall lite brun. 
Jag börjar längta efter att få komma tillbaka till skolan och vanliga rutiner. Har tröttnat på att behöva gå upp och jobba vid 5 och skulle mycket hellre känna att jag behöver sätta mig på en buss till skolan.
 -
Jag dricker sjuka mängder med Cola, skulle tippa på omkring 7-8 liter i veckan typ. Utan problem. 
 -
Jag har börjat längta galet efter resan till Rom i September. Ska bli så skönt att få komma bort över några dagar och veta att jag kan shoppa för flera tusen helt obehindrat. Hahah.
Hittills till 6





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: