Tillbakablick

2014-01-19 @ 22:22:00
 
 
Alltså, hahah, jag vet inte hur många gånger jag har bloggat de här bilderna. Men eftersom jag har rensat arkivet nu så finns de inte kvar sedan tidigare på den här bloggen iallafall.
 
Det här är bilder från sista "festen" på Malta och vi var ungefär 20 personer kvar, och ca. 400 personer färre än när vi kom dit. Jag kommer ihåg hur mycket vi klagade på att det var så jävla tråkigt för att vi var så få men att vi tillslut kom fram till att det nog var bäst att ta vara på sista dagarna och släppte loss och hade skitkul ändå. Alltså vad jag saknar det. Vi träffade så sjukt otippade människor, lärde känna polacker och fransmän, italienare och sköna göteborgare. Alltså SNÄLLA, ni som har åldern inne och inte har varit på språkresa. Åk, för ni kommer ha så jäkla kul! Skulle kunna skriva en bok om allt vi var med om där men det skulle ta sån tid och jag är rätt säker på att ingen skulle orka läsa den. 
Hittills till Tillbakablick





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: