44 och kvällspromenad

2014-01-27 @ 20:43:08

Idag fyllde min far 44 år och dagen till ära stannade jag hemma. Nej, skämt å sido, hade inställd lektion osv. Så jag återgick till sängen efter att ha fixat mig i en timme och var ovetandes om mejlet som min lärare hade skickat ut. Well, that's life.

Jag sov alltså vidare och sen mötte jag upp min lillebror och vi åkte och köpte lite ingredienser till födelsedagsmiddag. Hamburgare med chevre, hemmagjorda pommes och gino till efterrätt. Jodå, det är rätt kul att leka Masterchef hemma. Mindre kul att diska och plocka undan. 

Har även hunnit med en promenad med Denise, vi gick väl ett par kilometer och snackade konstigt nog om pengar och ekonomi i allmänhet. Sjukt olikt oss, men kul! 




Hittills till 44 och kvällspromenad





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: