Vidrigt

2014-02-19 @ 21:46:07
 Jag försöker att hålla mig så långt ifrån rökning som möjligt. Jag tycker att det är vidrigt och jag mår sjukt dåligt av lukten. Ni rökare som inte tänker på vart ni blåser ut röken, GÖR DET! Det ska inte vara så jävla svårt. Jag vill inte ha er jävla rök i mitt ansikte. Det är fan inte okej!!!!! Jag säger inte att alla rökare gör det här men de få som gör det. Blås inte ut er rök i andras ansikte när ni är ute och går på stan. Tack snälla!! (Förlåt för ordvalen men jag blir så frustrerad, haha)

Det här inträffade mig två gånger bara idag vid två helt olika tillfällen. Vid båda dessa tillfällen var jag fullt synlig och det är jag helt säker på. Lär er någon gång! 

Puss till ni andra som sköter er!


Hittills till Vidrigt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: