Tjejkväll/förkylningsdag 5

2014-02-28 @ 00:07:00
 
Förkylning måste vara bland de värsta tillfälliga "sjukdomarna" man kan få. Jag är inne på femte dagen nu. Hängig, snuvig, trött och för att inte tala om nysandet. Vid ett tillfälle idag nös jag fem gånger i rad, och det var bland det sjukaste jag varit med om. Förkylning är sämst. 
 
Ikväll har jag, trots min envisa förkylning, varit med massa fina tjejkompisar och haft det jättemyysigt. Vi köpte med oss mat och spelade "Med andra ord" ett bra tag, avslutade sedan med äppel och blåbärspaj innan vi gick skiljda vägar. Toppenkväll! Bara en massa skratt och glada miner.
 
Imorgon är det Avicii, något som jag upprepade gånger den senaste månaden har totalglömt. Jag ska iallafall gå, och hoppas på att förkylningen har lagt sig tills dess. Hans senaste album är ju asfett, så det ska bli grymt kul verkligen. 
Hittills till Tjejkväll/förkylningsdag 5





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: