Mysdag

2014-02-26 @ 21:57:00
 
I eftermiddags mötte jag upp min kusin och vi åkte tillsammans till Vällingby, till våra andra kusiner där även mormor var och hade lagat supergod lunch till oss. Vi satt hela dagen och hade det mysigt. Spelade sällskapsspel, käkade efterätt och snackade om allt möjligt. Det var så länge sedan vi sågs, så vi hade mycket att ta igen!
 
Vid åtta var jag hemma på Värmdö igen, mötte upp pappa för att åka och köpa middag och nu sitter jag i soffan och nyser och är hur trött som helst. FYYY vilken förkylning jag har åkt på. Nyser var tredje minut. Funderar på att klicka hem lite grejer på nätet och sen dra igång en film från sängen. Halva lovet har gått nu...
Hittills till Mysdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: