Helgens påhitt

2014-02-16 @ 22:45:20
Två från gårdagen.

"Jag tar igen det under helgen tänkte jag" - aa jo tjena. Förlåt igen typ. Jag har verkligen inte pallat att blogga. Det suger ju verkligen när jag får respons så sällan. Kan ni bara vara lite roliga och ställa lite frågor eller något, utan att låta allt för krävande. Jag tycker det är så kul att blogga när jag får lite uppskattning. 

I helgen har jag ätit en massa onyttigt, hängt med kompisar och festat. Erik fyllde 20 i måndags så vi har firat honom och det var ju väldigt lyckat måste jag säga. Nu är jag svintrött och har träningsvärk som bara den i hela kroppen och har haft det sedan igår. Känner mig lite handikappad när jag går i trappor och sådär. Fy. 
Hittills till Helgens påhitt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: