Dagen före fredag

2014-02-13 @ 21:23:00
Sötaste bilden på Alvan, lilla trollet.
 
Förlåt för kass bloggning!! Jag tar igen det i helgen tänkte jag. Har varit hemma från skolan idag, hängde med Anna under dagen och vi kollade den där nya disneyfilmen, Frost. Inte jättebra kanske, men lite mysig var den allt. Fick utöver det även lite skolarbete gjort, så helt oansvarig har jag inte varit. 
 
Ikväll har jag mest sovit faktiskt. Låter fett trist men riktigt skönt ändå. Nu ska jag duscha bara och sen ladda upp inför ännu en fredag ("alla hjärtans dag"). 
 
Haha juste, svepte en liter oboy i eftermiddags bara för att challenge:a mig själv. Mår inte så bra efter det och skulle inte heller förvåna mig om jag blir laktosintolerant. Men oboy är så fruktansvärt gott så det får det väl vara värt. Så jävla onyttigt dock. Fan.
Hittills till Dagen före fredag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: