Confessions typ

2014-02-11 @ 15:55:00
Det enda jag tycker att jag hör upprepade gånger och dagligen är hur negativ jag uppfattas vara. Haha charmigt. Men alltså ja, detta är något jag får höra alldeles för ofta. Men jag är väl medveten och tycker att stämmer.
 
Jag älskar att laga mat förutsatt att maten jag lagar är något jag veeerkligen tycker om. Plocka undan efteråt, njaaaa.
 
Jag har INGA som helst sunda vanor. Äter inte frukost, tränar ytterst sällan, allt som är gott äter jag i för stora mängder och jag har ingen motivation alls till att sitta ner och plugga. Det borde typ summera rätt bra.
 
Jag är den minst ekonomiskt tänkande människan. Kan inte utveckla påståendet mer än så. De som känner mig vet att det stämmer till fullo. 
 
Jag räknar mitt ordförråd som något utav de bästa jag "äger". Jag har haft så otroligt stor nytta utav att ha ett nyanserat och utvecklat språk och jag är riktigt tacksam över att jag har fått "förmågan" att ta in nya ord så lätt.
 
Att uttrycka mig i skrift på mina villkor är bland det bästa jag vet. Kan sitta i timmar och skriva utan att det tar stopp och tycka att det är lika roligt från början till slut. Kommer ihåg sommarlovet, typ, fyran till femman när jag skrev en 19 A4 lång "berättelse" om en hästgård (Nu i efterhand känns det nästan lite läskigt. OM det nu var under sommarlovet så kan jag inte ha sett mycket solljus. Stackars liten)
 
Ända sedan jag jobbade på dagis i somras och småbarnen käkade mellis så har jag älskat mjukost på tub. Alltså det låter ju fetttt äckligt men jag åt det på mackan varje dag samtidigt som barnen och sen blev jag kär.
 
 
Jag vet inte vad jag tycker är mest sorgligt i denna bild. Det faktum att hunden tvingas till att agera cirkusobjekt eller att vi alla ser helt nöjda ut samtidigt som vi sitter och skrattar (I still do. Vilken hemsk människa jag är). STACKARS HUND. Måste även tillägga att vi inte var bekanta med varken hunden eller ungen.
Hittills till Confessions typ





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: