5 favoriter

2014-02-11 @ 19:54:00
 
 
1. En ny favorit i form av ansiktskräm från Victoria's secret. Sjunker snabbt in i huden och lämnar ett jättefint "glow". Kan tänka mig att jag kommer ha stor nytta av den i sommar. 
 
2. Carmex. Assååå aaahhhh! Räddaren i nöden typ. Har det alltid på läpparna under natten och sen alltid en i jackfickan. Tycker alla borde ha en, MINST! Älskar den kylande känslan i läpparna som man känner i början.
 
3. HM's klassiska palett i färgen "Smoky". Använder nästan bara färg nr 2 och den är mer kopparfärgad i verkligheten, och då till vardags. De andra lite mörkare drar jag oftast bara på under helger och sådär.
 
4. Bare Minerals variant av brunpuder, "Warmth". En stor favorit och den jag har är nästan slut, vilket suger för de är så sjukt dyra, men dryga! Ger en fin färg och sådär. Jättebra under sommarkvällar när man vill förstärka brännan lite utan att det ska kännas att man har puder i ansiktet.
 
5. M.U.A highlighter. Fin att lägga vid kindbenen och under ögonbrynen. Lagom "skimmer" utan att det blir för mycket. 
Hittills till 5 favoriter





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: