Aaahh liveeet

2014-08-28 @ 21:54:00
-
Igår kväll registrerade jag en prenumeration på Glossybox och jag längtar galet tills första boxen kommer. En sån där grej som jag velat testa på länge men inte kännt att jag vill lägga pengar på. Nu tänkte jag iallafall ge det en chans! Tror jag kommer tycka att det är en kul grej och kanske något jag vill fortsätta med. 139/månaden kostar det.
 
Om en vecka åker jag iväg till Rom över helgen, 5-8 September, tillsammans med farmor. Har varit lite skeptisk till hela resan men nu tycker jag bara att det ska bli jättemysigt och kul att få uppleva en stad jag aldrig har varit i tidigare. Skönt också att få komma iväg några dagar och shoppa, äta gott och umgås med farmor.
 
Är bara allmänt glad över att allt klaffar så himla bra i mitt liv just nu. Har träffat världens finaste människa under sommaren som jag tycker så sjukt mycket om att vara med, jag får träffa härliga klasskompisar varje dag igen och allt annat känns bara riktigt okej! Hade inte kunnat hoppas på att hösten skulle börja så bra.
Hittills till Aaahh liveeet





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: