Utmaningen no.1

2014-04-09 @ 00:42:00
Imorgon börjar min personliga utmaning, att sluta äta onyttigt (dvs socker och allt som innehåller kalorier i överflöd). Nolltolerans. Den här gången är det inte ett skämt och det är inget halvhjärtat försök jag tänker ge mig in på. Så alla ni som läser det här nu, nästa gång ni ser mig, eller hör mig för den delen, vara på väg att bryta detta utmanande löfte.. SKRIK på mig, rakt i örat om ni så vill. Eller slå mig, inte för hårt bara(!!). Det är helt okej. Jag har tidigare bara klarat den här utmaningen i cirka 3-4 dagar på sin höjd, så det här ska bli kul. Haha. Ångest. 
Men jag ska bannemej ha cheatday en gång varannan vecka.
Jag kanske till och med dokumenterar hur det går. Ja, ni måste ju få veta om det går åt helvete eller inte. Mitt första delmål är att klara veckan ut. Inklusive helgen. Fyf... Vad har jag gett mig in på.
 -
Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om allt godis i hela världen. Typ. Imorgon har jag NP igen i hörförståelse och på morgonen ska vi lyssna på en debatt inom politik i samhällskunskapen. Funddaayyy.  
Hittills till Utmaningen no.1


Anonym

hur har detta gått?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: