Så det kan bli

2014-04-08 @ 20:46:00
Det här är förmodligen en utav de sämre bilderna ur syn på kvalitet, men den är så fin ändå! Det är alltså en bild från klassresan jag var på i nian sådär lagom till avslutningen när man visste att det närmade sig "slutet" av grundskolan. Hela resan var så mysig och gemenskapen som var i våran klass är svår att beskriva. Den här bilden symboliserar gemenskap för mig och en bild säger ju mer än tusen ord, höhö. Med risk för att låta hur flummig som helst - Aahh, den är så fin!
 
Jag är jättenöjd med min nya klass och det finns en hel del människor som jag är otroligt glad över att jag har träffat. Killarna framförallt som verkligen har motbevisat mina tidigare fördomar om hur jag trodde att det skulle bli i gymnasiet. Soo much love! Och för att inte tala om Alva, vad glad jag är att jag har träffat henne! Hon är typ den stördaste men klokaste människan jag känner (at the same time, yes).
Hittills till Så det kan bli


ALVA!!!

<3 <3 <3 <3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: