Sommarhelg

2014-04-27 @ 20:21:00
Vilken underbar sommarhelg det har varit! Vi käkade middag utomhus på stan igår till exempel och det ger ju sommarkänsor om något. Lite kyligt blir det framåt kvällarna men annars känns det som att det är på gång. Sååå, den här helgen har jag hunnit med en himla massa men ändå känns det som om jag har gjort ingenting. I fredags gjorde jag inte mycket, somnade på soffan helt slut, och sedan vaknade jag i lördags och gav mig ut på promenad. En och en halv timme blev det och sedan hann jag i princip hem och duscha en snabbis innan jag drog in till stan med Alva för att möta upp Cissi och Ida. Vi käkade en mysig middag och snackade om lite allt möjigt, jättemysigt! Efter middagen hade vi bokat in bio, och det blev "The Other Woman" vilket visade sig vara en ganska förutsägbar men rolig film.
Jag skrattade en hel del!
 
 
Efter bion var det raka vägen hem och i säng för mig som skulle upp och jobba vid 7 imorse. Jag hade alltså mitt första utav fyra pass idag innan jag är "utbildad". Det gick riktigt bra och jag känner på mig att jag kommer trivas alldeles utmärkt där i sommar. Jag frontade mest varor idag, och det är något som aldrig går att bli klar med men jag tycker nästan det är lite kul ändå!
 
Shit vilket rörigt inlägg det här blev ser jag nu, meeenmeeeeen. Nu ska jag dra igång en film och sen sova! Imorgon väntar NP i spanska och sen slutar jag runt 10. Skönt! 
Hittills till Sommarhelg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: