Sextonde

2014-04-16 @ 20:52:29
 
Gotlandsresan börjar närma sig sitt slut och imorgon åker jag och Denise hem igen med 13-båten. Vi har haft ett par riktigt sköna dagar med fint väder och allt har varit jättemysigt. Idag var vi på stan och åt pizza till lunch bland annat och nu sitter vi framför teven och derbyt. Alla här hemma håller på AIK men jag är såklart djurgårdare vilket gör det hela lite mer spännande, tyvärr ser det inte så ljust ut just nu. 
 
Imorgon hoppas jag på att få lite plugg gjort innan vi styr hem mot Stockholm igen, skulle vara så himla skönt. Jag jobbar just nu för övrigt, och ända fram till 24 så det kanske inte blir mer bloggande idag. Om inte, så hörs vi imorgon!
Hittills till Sextonde





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: