Påsklov

2014-04-14 @ 09:46:00
Juste, en blogg hade jag ju! Hej! Jag har haft litegrann för mig det senaste dygnet. Det har köpts en båt och sålts en moppe. Det har festats och sovits och packats.
 
I lördags var vi på en fest i Nacka. Ganska mycket folk på en plats som kanske var i minsta laget, men det var lite kul och vi träffade nya människor som var rätt sköna. Jag var lite ledsen i början av kvällen men jag hade tjejerna som fanns där och kramade och pussade på mig. Viktigt att komma ihåg hur fina vänner man faktiskt har, och att man inte ska ta de för givet. Kvällen blev bra tillslut iallafall. Jag kom sedan hem alldeles för sent efter en missad buss och en trafikolycka framför oss på vägen. Strax efter fyra låg huvudet på kudden och jag somnade inte långt därefter. 
 
Nu sitter jag och Denise i bilen påväg till Nynäshamn. Vi ska till Gotland nu under veckan, vilket jag kanske inte har nämnt. Vi kommer hem igen på torsdag och då är ju lovet nästan över. Förhoppningsvis har jag hunnit med att skriva mitt tal inför NP i svenska bland annat, det närmar sig framförande nämligen. Annars hoppas jag på bra väder så att vi kanske kan komma ut på stan och ta en glass nere i hamnen, för det brukar vara riktigt mysigt! 
Jag har dessutom med mig en kamera, för ovanlighetens skull, så att bloggen kan få fyllas med annat än mobilbilder. Ska bara försöka komma ihåg att använda den, haha. 
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Hittills till Påsklov





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: