"Hur har detta gått?"

2014-04-24 @ 12:30:00
 
Ehhiiii, jag misstänkte nästan att jag inte skulle slippa den här frågan, haha! Jag snackar såklart om min såkallade "nolltolerans" mot allt onyttigt som jag införde Det har gått åt helvete såklart. De första fyra dagarna gick hur bra som helst men sen blev det plötsligt ointressant att fortsätta för att jag insåg att det inte var så kul att inte kunna äta godis, speciellt under påskhelgen.. Så jag har med andra ord inte ansträngt mig särskilt mycket. Däremot upplever jag att jag inte är lika sugen på typ chips osv. för att det har liksom satt sig i huvudet att jag ska "försöka" och då har det inte lockat lika mycket med onyttigheter. Roligt hur sinnet fungerar. Sedan att jag köper godis och sånt ändå utan att jag egentligen är sugen är ju bara helt freakyyyy. Sitter faktiskt i skrivande stund med en påse lösgodis. Så mycket för den nolltoleransen. 
 
 Alva gillade ju tydligen inte cheesecake..... 
Hittills till "Hur har detta gått?"





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: