Glad påsk...

2014-04-20 @ 02:32:00
... Säger hon som vaknade imorse och ställde "Vadå, är det någon speciell dag idag?" som första fråga. Ehh ja alltså, vi åt något påskaktigt till middag men mycket mer påsk har det inte varit här hemma iallafall. Pappa ringde tidigare idag när han var och handlade och undrade "Ska du ha något såntdär påskägg eller något?" och nu kommer jag inte ihåg vad jag svarade på det, förslagsvis ja, men inte kom han hem med något påskägg. Hans argument var att "Vi kan ju fixa det vid annat tillfälle. Typ imorgon" då är det väl annandag påsk? Så det borde vara okej att tvinga fram ett påskäggsköp även imorgon. 
Jag vet faktiskt inte vad jag gör vaken såhär sent, men jag vet däremot att jag skulle ha behövt kommit betydligt längre på mitt NP-tal än vad jag faktiskt har gjort. Så att... Jag ska sätta igång med det nu. Sen sova. 
Hittills till Glad påsk...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: