Fjärde i fjärde fjorton

2014-04-04 @ 21:32:00
Idag var en lugn och inte alltför produktiv dag. Vi satt under förmiddagens medialektion och kollade på några avsnitt av "Varning för barn", en serie från 2011 med massa sketcher där barn kör pranks och annat som kan låta tråkigt men inte är det. En del skratt med andra ord. Efter lunchen hade vi idrott och teori om ergonomi vilket jag tyckte var ganska intressant och därmed kuuuuul. Åkte hem och umgicks med Denise, några fler avsnitt av "Varning för barn" och en liten powernap efter det.
 
Idag hände även något historiskt, vi köpte en ny hårfön efter 10 år med den gamla. Den höll på att brinna upp när jag använde den nu i veckan och jag kände att det var dags för en ny då jag gärna vill hinna fylla 17 åtminstone innan jag ska dö. Och sen vill jag inte gärna dö på grund utav en eldsprutande hårfön. Vi köpte en ny, och den var tydligen enorm såg jag när jag tittade på den här hemma. Eller så var den förra liten. Den nya ser ut som ett dödligt vapen iallafall men är nog garanterat säkrare och bättre. Älskar hur jag har lyckats skriva ett helt (halvt iallafall) inlägg om hårfönar. Nu ska jag kolla "Welcome to sweden" och sen får vi seeeee. 
Hittills till Fjärde i fjärde fjorton





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: