Dagen innan fredag

2014-04-10 @ 20:46:00
Förlåt för uppdateringen igår och idag, vårat internet har legat nere fram tills ikväll och mitt 3G är dessvärre slut redan. Hur som helst så måste jag också bli bättre på att fixa bilder till bloggen, för att ja, det är tråkigt att läsa en blogg där bilderna faktiskt är askassa och direkt från arkivet i de flesta fall. Ska försöka bättra på det. Nu har jag precis rensat mobilen på bilder och har just nu inte fler än ynka 22. Otroligt skönt däremot då det låg ett extremt antal med egopics i hela albumet.
 
Just nu ligger jag i sängen, en alltför  ständigt återkommande aktivitet för min del. Ur högtalarna spelas klassiker, typ Paperplanes med M.I.A och Kids med MGMT. Två helt underbara låtar för övrigt. Mycket tankar snurrar omkring så jag ska nog skriva något längre inlägg nu innan jag hoppar in i en dusch och sen går och lägger mig. 
Hittills till Dagen innan fredag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: