"Är det här allt det blir så dör jag"

2014-04-28 @ 16:26:00
Jag har sån shoppingabstinens just nu så det är helt sjukt. Jag känner liksom att det finns en massa saker jag bara måste ha, ha, ha hela tideeeeen. Det tar aldrig slut. Bland de jobbigare känslorna och det ska bli skönt nu när studiebidraget kommer så att jag kan stilla mitt behov litegrann iallafall, sen blir det lite lön också i slutet av maj. Slutsnackat om det. 
 
För övrigt så är jag riktigt glad över att det börjar bli sommar och att det snart är 6:e maj. Jag är mindre glad över att det börjar gå upp för mig att jag inte kommer få lyssna på Håkan på Ullevi i Juni för han är så himla bra. Jag får nöja mig med att ha honom i öronen på bussen påväg till och från skolan. Det är ju inte många skoldagar kvar nu heller. Shit, vad tiden har gått! Om en månad har jag klarat av hela ettan. Då är det "bara" två år kvar efter ett långt sommarlov. 
Hittills till "Är det här allt det blir så dör jag"





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: